Dióhéjban

Egy falusi suttyó kalandozásai Törökországban.

Ilyen idő van nálunk

Frissensült

  • zoltandavid: @boruzscsaba: :D minek az. úgysincsen más ismerőse senkinek itt (2011.03.30. 21:02) Töredékek
  • zoltandavid: @boruzscsaba: Sziasztok! Örülök, hogy tetszik, próbálok úgy írni, hogy ne legyen túl hosszú, meg ... (2011.03.14. 18:52) Itt a tél
  • Tündi a 302-ből: Hali! Akartam már írni neked, hogy nagyon tetszik a blogod és nagyon jól írsz! Néha írhatnál többe... (2011.03.07. 22:19) Akbük
  • boruzscsaba: Szia Zoli! Úgy látjuk minden rendben és jól érzed magad az esőt leszámítva. Jó a blogod, majd köve... (2011.02.24. 17:33) Végre otthon
  • öcsi21: Szia Zoli! Te vagy az első akinek beléptem a blogjába. Így még nemigen van gyakorlatom. A beszámol... (2011.02.18. 09:44) Isztambul I.

Címkék

akbük (1) akyaka (5) ankara (3) antalya (1) buli (3) cinar (1) efes (4) eső (2) fénykép (1) földrengés (1) hájp (1) hétvége (4) (1) hosszú (1) host (4) ısparta (1) isztambul (3) izmir (2) jandarma (1) kaja (1) kappadókia (2) kávé (1) konya (1) köycegiz (1) marmaris (2) mugla (6) müzekard (3) nagyutazás (2) olimpos (1) posztmodern (2) rendőrség (2) repülés (3) tenger (6) vízesés (1) Címkefelhő

Mindjárt kész

2011.02.07. 08:55 zoltandavid

Azt hittem, ez a 20 kilós határ majd nagy erőfeszítésekre fog kényszeríteni. Hát nem. Már mindent elraktam, ami fontos, és még így is csak 17 kiló. Ki a király?

Ma megyek Debrecenbe lírát váltani. Vagyis mindjárt. (a vonat nem vár...)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://torokszultan.blog.hu/api/trackback/id/tr542643765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öcsi21 2011.02.15. 11:48:02

Szia Zoli!
Apukád révén ismerjük egymást. Egyszer a nagy baleseted után hazavittelek a suliból egy terepjáróval. Egy kicsit irigyellek a nagy kalandodért, de az én koromban már nem fenyeget ilyen nagy élmény. Én még nem jártam azon a vidéken. Egyszer régen jó sok magyar fiut elvittek janicsárnak a törökök, ezért úgy tekinthetsz az ottani lakosokra, mintha rokonok lennének. Kíváncsian várom a beszámolódat az ottani életről. Dolgozni már nemigen készülök arrafelé, de nyaralni szívasen elmennék egyszer. Mindenesetre a szemed nyítva legyen, nem csak elől, hátul is!

zoltandavid 2011.02.16. 17:46:09

@öcsi21: Még csak egy hete vagyok itt, lassan majd utolérem magamat, mert még csak Isztambulról írtam. Aki nem járt még itt, már most, egy hét után is csak ajánlani tudom. Gyönyörű ez a hely.
süti beállítások módosítása